Verrassingsreisje - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Verrassingsreisje - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Verrassingsreisje

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

24 Februari 2011 | Nederland, Hilversum

Edwin vroeg aan mij of ik nog naar IJsland wilde. Ja, natuurlijk waarom niet toch? Alleen is de reis volgende week al. Af en toe heeft het zo z'n voordelen als je vriendje bij reisbureau werkt ;p

Ik moest alleen op mijn werk verlof regelen op een zeer kort termijn. Ai, hopelijk gaat het lukken....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 40089

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: