Umphang - Reisverslag uit Umphang, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Umphang - Reisverslag uit Umphang, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Umphang

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

13 December 2010 | Thailand, Umphang

Wow, zo'n planken vloer ligt harder dan je denkt. Ik kreeg een flashback naar de nacht ervoor. Maar goed, het is maar voor een nachtje toch? We werden opgehaald door een olifant voor de terugreis. Het zou een rit worden van een uur of 4.

De dag ervoor hadden we een stel Denen gezien. Die kwamen we weer tegen op een olifant. Ze hadden in een dorp verderop geslapen. Ik ben na een uur afgestapt, omdat ik zo nodig naar de wc moest. De rest van de rit, heb ik gelopen. Ik zag het niet meer zo zitten: zelfs op een olifant begin ik wagenziek te worden. Wat een drama ben ik!

Het was een mooie tocht door de jungle. Het laatste stuk terug naar het hotel, hebben we afgelegd met een songtaew. We zijn weer terug gegaan naar Umphang House. Heerlijk om weer onder een douche te zijn, ookal was die lauw ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Umphang

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 40149

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: