Umphang - Reisverslag uit Umphang, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Umphang - Reisverslag uit Umphang, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Umphang

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

12 December 2010 | Thailand, Umphang

Goedemorgen.... We hebben denk ik een uur of 3 geslapen hebben. Om een uur of 4 werd er al ontbijt klaar gemaakt. ja, dat krijg je als je in het restaurant gaat slapen. Het rook wel erg lekker, alleen was ik te vermoeid om ervan te genieten. Om een uur of 7 gingen we zelf ontbijten.

Na het ontbijt, zijn we naar de grootste waterval van Thailand gelopen: Tee Lor Su. Het was echt indrukwekkend. Ik dacht dat we vroeg op pad waren gegaan, maar zowat de hele camping was ons al voor. Vandaag dat vroege ontbijt. Aan de andere kant is het wel logisch, want de veel mensen hebben daarna nog een autorit van soms 10 uur voor de boeg.

Wij hadden een looptocht van een uur of 4 in het vooruitzicht. We gingen naar ons volgende slaapplaats lopen. We gaan in een Karen dorp verblijven, dat zo'n 10 kilometer verderop ligt. Omdat het een paar dagen geregend had, was behoorlijk modderig onderweg. Ook in het dorpje, was het zo glibberig. Je moet echt uitkijken dat je je nek niet breekt.

Ieder gezin heeft wel een hondje en een paar varkentjes. Dat zijn echt grappige diertjes. We hadden een luxe onderkomen ;p Na een heerlijke avond maaltijd, hebben we een nog gezellig een bakkie gedaan met nog andere mensen van het dorp.