Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

05 December 2010 | Thailand, Bangkok

Ik kon niet slapen vanwege het tijdverschil, maar uiteindelijk heb ik tot half 4 onze tijd geslapen. Ons mam belde... "Oh, slaap je???" Aaarch! Kan ze ook niets aan doen. ze dacht namelijk dat we pas de 9de naar Thaialnd zouden gaan. Maar goed.

We hadden om 10 uur afgesproken met Aruwan. We hebben haar via Skype leren kennen en nu hadden we afgesproken om wat te ondernemen in Bangkok. Ze woont niet zover van Bangkok vandaan en samen met haar vriendin Pat zijn we naar Oceanworld geweest.

Het was echt heel gezellig en het verbaasde me hoeveel er te zien was op zo'n klein oppervlakte. We hebben met een bootje gevaren over een bak waar ook haaien in zwemmen en nog veel andere vissen. Verder zat er ook een sessie met dr. Fish bij. Sushi, wat is dat hilarisch zeg. Wat kietelt dat zeg als die visjes aan je voeten zitten te knabbelen. Tja, ik weet anders ook niet hoe ik ht uit moet leggen.

Verder zijn we nog met z'n allen naar het hardrock Cafe geweest voor een hapje en een drankje. De dames wilden nog naar een markt gaan en ik ben mee gegaan, wat Edwin en Marcel zijn op pad gegaan om buskaartjes naar Mae Sot te kopen.

Nadat we gedag hadden gezegd, zijn we terug gegaan naar ons hotel. Vandaag is de koning jarig en we hebben buiten het hotel een ceremonie bijgewoond om zijn verjaardag te vieren. Daarna douchen een siestaatje houden, omkleden en de stad in. Ik heb het niet lang uitgehouden en ik ben afgezet met de taxi en Edwin en Marcel zijn nog naar een club geweest.

De wekker ging weer om 7 uur! Tijd om de bus te pakken.

  • 08 December 2010 - 15:17

    Viv:

    Ons mam....? Arlene toch is dat Brabo-accent nou nog niet verdwenen? ha ha ha...;-D
    En ja Dr. Fish gaat inderdaad onder en aan voeten kietelen maar voelt toch ook weer als een lichte vibratie (=mijn mening hoor).
    Winterse groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 40264

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: