Mae Sot - Reisverslag uit Mae Sot, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Mae Sot - Reisverslag uit Mae Sot, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Mae Sot

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

06 December 2010 | Thailand, Mae Sot

Het een busrit van maar 8 uur!!! Wat een gruwelijk dram is dat zeg. Het viel op zich mee, omdat we kaartje hadden voor de VIP bus. Dit houdt in dat je gereserveerde stoelen heb, je krijgt een eenvoudige lunch en een paar drankjes onderweg.

1 keer gestopt onderweg en de rest aan 1 stuk door doorgereden. We hadden nog geen hotel ofzo gereserveerd, maar Aruwan had voor ons wat uitgeprint over Mae Sot en daar stonden ook hotel suggesties op.

We zitten in Baan Tung Guesthouse. Voor 500 THB heb je een grote, schone kamer met airco, tv en koelkast. Koffie, thee en gratis wifi. Dat is handig met een smartphone. Alleen reisverslagen maken, doe ik in een internetwinkel. Veel sneller.

We blijen nog een paar daagjes hangen voordat we naar Um Phang gaan. Hier is niet veel te beleven, mar wel heel relaxed om te zijn. Morgen met een brommertje de omgeving verkennen.

Verslag uit: Thailand, Mae Sot

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009