Thuis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

09 September 2010 | Nederland, Hilversum

Nadat we gelunchd hadden, zijn we richting ons hotel gegaan. We onze tassen achter gelaten en het was nu tijd om naar de luchthaven te gaan.

Op de heenweg waren we via station Termini gegaan, maar van de week kwamen we erachter dat we dichterbij station Trastevere zitten. Het is wel met het boemeltje, maar wel een paar euro goedkoper. Na die schok van het terras -bleh-

Toen we uit de tram stapten, begon het te hozen zo hard!! Mooi om een vakantie mee te eindigen niet?

De volgende reis is aan het eind van het jaar. Nog 3 maandjes en dan zitten we weer in het vliegtuig naar Thailand.

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009