Angels and Demons - Reisverslag uit Rome, Italië van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Angels and Demons - Reisverslag uit Rome, Italië van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Angels and Demons

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

05 September 2010 | Italië, Rome

Als je het boek van Dan Brown hebt gelezen, dan is het best geinig als je bepaalde punten in Rome gaat bekijken naar aanleiding van het verhaal. Lekker cheesy niet! Ach ja, het leidt je toch langs veel toeristenpunten.

We zijn begonnen bij Piazza Republica en vervolgens zou het een tocht van ruim 11 kilometer zijn. Ik zal je verklappen, dat we om 18 uur richting ons hotel zijn gelopen en een siësta hebben gehouden. Helemaal stuk en we hebben de route niet eens afgemaakt!

Het was bloedheet vandaag en op 1 of andere manier, kwamen we niet vooruit. Langs Villa Borghese naar het Partheon.. Daarna via de Tiber richting het Vaticaan... Dat laatste doen we morgen.

  • 06 September 2010 - 19:10

    Vivian:

    Hebben jullie al heerlijke Italiaanse pasta's gegeten, ijs en/of pizza? Volgens mij niet te vergelijken met hier...
    Xviv

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 40264

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: