Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Rome - Reisverslag uit Rome, Italië van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Rome

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

04 September 2010 | Italië, Rome

Je zou bijna denken dat ik een luxe probleem heb, nu Edwin en ik naar Rome gaan. Ja, dat is het ook een beetje hoor haha!

Edwin was weer aan de beurt voor 2 "gratis" tickets van de KLM. Aangezien de keus niet erg groot was, is de keus op Rome gevallen. We zijn al een paar keer in Barcelona geweest en nu wilden we een ander land binnen Europa ontdekken.

Gezien de vele historie die Rome bezit, wordt het misschien een overkill aan foto's die we gaan nemen. Maar de mooiste gaan op de Picasa account. De link stuur ik tzt toe.

We zijn iets eerder naar Schiphol gegaan, omdat we nog 2 vouchers hadden liggen voor de KLM business lounge. Er stond geen datum op wanneer ze niet meer geldig zouden zijn, dus even kijken.

Was weer lekker -niet- met de NS. We wilden de trein pakken van 12.07. Komen we aan op het station, gaat die trein niet! What to do... Over Amsterdam CS dan maar. Uiteindelijk na 13.00 op onze mooie Luchthaven.

Vergeleken met vorige week, was het zowat uitgestorven bij de check-in balie. We hadden gisteren online ingechecked, dus was het een kwestie van tas afleveren.

Yup, ook voor 4 dagen heb ik dan toch een trolley mee. Het had ook in een handtas gekund, maar wat nou als ik allemaal lekkere dingen mee wil nemen? Waar laat ik dat dan allemaal? Ed z'n trolley is al vol, dus ik moest wel met een alternatief komen. Zul je zien, dat ik straks niks koop -ahum-.

Na de verplichte security check, gingen we op zoek naar de lounge. Gelukkig ben ik een beetje bekend op Schiphol ;p Het stelt eigenlijk niet echt denderend veel voor zo'n lounge. Wel relaxte stoelen, een hapje en een drankje -hips- Geen wonder dat we soms op uitgaande vluchten passagiers aantreffen met een drankwalm. Dan heb ik het over de businessclass passagiers, waarvan sommigen een handje van hebben om op het laatste moment bij de gate aan te komen -diepe zucht-

Ik heb vervolgens een soepje met brood, een thee, een sapje, een drankje en wat zoutjes genomen. Ben op kosten van de KLM een half uur aan het internetten, mijn telefoon en i pod aan het opladen en ik ga zo een begin maken aan mijn boek. We moeten om 15.55 uur boarden, dus nu nog even lekker relaxen.

Ciao!

  • 04 September 2010 - 21:27

    Jan Willem:

    Ha die wereldreizigster,

    laat je nog wel wat van het mooie weer over daar in Italie?
    Ik vertrek donderdag naar Arenzano en een beetje mooi weer is altijd meegenomen.

    Have fun...

    Groetjes, Jan Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 40271

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: