New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

New York

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

24 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Voor je het weet is het tijd om terug te gaan. Tja 5 (lees 4) dagen is niet veel, maar het is wel erg leuke stedentrip om te doen. Ik kan het van harte aanraden, alleen kies een andere periode. De tickets zijn nu wel duurder, maar het weer is beter. Ach ja zo is er altijd wat hé.

We hadden de wekker om 8 uur gezet. Ik had in een winkel op Times Square wat gezien, maar het was niet in mijn maat. Gelukkig was er een filiaal bij ons verderop in de straat en die zou om half 10 open gaan. Eerst ontbijten en daarna op ons gemakje naar die winkel lopen.

Goh, het zat me dus niet mee...
Helaas pindakaas: de lijn wat ik zocht, hadden ze niet in dit filiaal! Balen, maar ja ik kan niet alles hebben toch?

Lorraine wilde nog met ons lunchen voordat we weg gingen en dat hebben we ook gedaan. Was wel gezellig dat David ook nog naar binnen was gekomen, zodat we toch afscheid konden nemen. Lorraine is nog met ons meegegaan naar Penn station, waar we de trein naar de luchthaven hebben gepakt.