Flushing - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Flushing - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Flushing

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

23 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

In mijn jonge jaren heb ik de reis naar Amerika alleen gemaakt. Heb toen ongeveer een jaar in Flushing in huis gezeten bij Marie, Nicole en Tommie. Aangezien Nicole net jarig geweest was, leek het mij gezellig om langs te gaan.

Aangezien de planning voor de deze reis heel kort van te voren gemaakt was, heb ik niet op tijd Marie kunnen bereiken. Dat bleek dus, toen we voor een dichte deur stonden.

Ik heb een kaartje en wat lekkers uit Nederland achter gelaten en ben toen weer richting Manhattan gegaan. Thyrza wilde nog langs wat winkels gaan en hey daar zeg ik geen nee tegen.

Chinatown, Little Italy, SoHo en NoHo zijn de revue gepasseerd. Uiteindelijk gedineerd bij Dos Caminos. Lekkere guaquamole, een steak voor mij en Thyrza tortilla's met lamsvlees. Beetje duur, maar wel lekker!

Uiteindelijk toen we terug waren in het hotel, de tassen inpakken en weer vroeg op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 40264

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: