New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

New York

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

22 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We hebben een gat in ons budget geslagen door naar de salon te gaan. Jah heerlijk een mani- en pedicure laten doen. Je bent vergeleken met Nederland wel goedkoper uit met een rekening van $50,00 maar het werd naar mijn mening een stuk beter gedaan. Niets gaat boven Azie, maar af en toe wilt deze dame een beetje TLC. Ik heb een funky kleurtje uitgekozen en na de manipedi werden we opgehaald door Lorraine en David om naar Bear Mountain in upstate New York te gaan. Het is een mooie groene omgeving daar, maar het hoofd doel was de outlet store daar.

Thyrza had er wel over verteld, maar nu zag ik het met mijn eigen ogen. My goodness, het is echt net een pretpark. Het is een mega terrein met winkels waar je tegen een redelijke korting aan merkkleding kan komen. Euhm ruik ik hier een koopje?? Nadat we een kortingbonnenboekje hadden gekocht gingen we op pad. Where to go?? Zoveel te zien, zo weinig tijd....

Uiteindelijk toch niet met veel dingen terug gekomen, maar het was wel gezellig. Ondanks de regen! Echt het wam met bakken uit de hemel. Deze lokatie schijnt op Batavia stad te lijken in Lelystad, alleen een beetje groter, maar het was echt af en toe rennen van winkel naar winkel. Maar dat mag de pret niet drukken toch? Op de terugweg hebben we bij zo'n 24 uur diners gegeten. En zo is er een dag voorbij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 40268

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: