New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

New York

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

21 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

SHOPPEN!

Ja dacht ik even te gaan shoppen. Na een zeer korte nacht, zijn we eerst een stukje gaan lopen naar H&H bagels voor ontbijt. Het was 8 uur of zoiets, maar ze waren al open. Bij Zabars een bakje roomkaas en gerookte zalm gehaald en in de toko er naast een bakje thee en daar onze bagel gesmeerd. Heel normaal daar.

Daarna richting Central park gelopen. Veel sportieve mensen hoor zo vroeg op de ochtend. Was trouwens ook beter, want het is mooi weer geweest: rond de 30 graden. Vervolgens de metro naar Battery Park gepakt om een kiekje te maken van Lady Liberty. Ik was er al geweest en Thyrza had niet zo'n zin om te gaan. Op naar de winkels dan maar? Eerst bij 21 first century gekeken. Het was voor Thyrz te druk en die wilde daar gelijk weg. Moet ik er ook bij zeggen dat ze al sinds gisteren niet lekker is. Keelpijn en heel snotterig.

Verder richting Times Square gegaan, naar Macy's en daarna terug naar het hotel. We waren alle twee best stuk van het lopen. Ondertussen was het al 6 uur geweest. Een uurtje gelegen en daarna naar de Sushibar!

Neeeee het zal toch niet? Gesloten!!
Daarna een leuke Italiaanse restaurant op 2nd gevonden: Frank.
Heerlijk eten. Veel voor weinig en nu achter de pc in een ijs salon. Gratis Wifi. Ben en blijf Nederlander haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 40268

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: