New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

New York

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

20 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goedemorgen allemaal,

het tijdverschil doet geen wonderen. Het zal straks wel weer een poos duren voordat ik weer in het normale ritme ben ;p Vanochtend bijvoorbeeld lagen we pas om 6 uur NL tijd in bed. Bijna klokje rond dus en na 6 uur slapen, gingen de luiken al weer open. Bleh!

Het ging niet echt soepeltjes met de reis. Op Schiphol ging het traag met de incheck. We hadden op zich bijna een uur de tijd om gebruik te maken van de vouchers voor de businessclass lounge, maar dat vonden we aan de korte kant. Staat geen datum op, dus kunnen we die wel een andere keer gebruiken toch?

De vlucht werd uitgevoerd door United Airlines. Het eten was okay en er werd regelmatig rondgelopen met water en sapjes. 3 films later landde we op Washington Dulles International Airport. Bleek dat we ruim een half uur voor schema waren aangekomen en dat was wel prettig. Er bleken nog 3 volle 777 toestellen achter ons te zitten die door de immigratie moesten. Het is wel een gedoe hoor, vergeleken met NLD.

Gelijk geinformeerd of we de luchthaven afkonden, om een stadtoer te doen ofzo. Nee, niet mogelijk! Te weinig tijd en te duur. Het zou ons $60 voor een enkele reis taxi kosten. Geen trek in. In 45 minuten hadden we die hele luchthaven wel bekeken en we moesten nog 3. Hadden we nog vertraging ook nog met onze volgende vliegtuig. Lekker dan!

We werden opgehaald door Lorraine en David. Kennisen van mijn zusje, die in NY wonen. Ze hebben ons naar ons hotel gebracht en we hebben ergens nog koffie gehaald en die op de kamer opgedronken. En zo zit er weer een dag op. Morgen shopppen!!

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009