New york - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu New york - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

New york

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

20 Augustus 2010 | Nederland, Hilversum

Het is een poosje geleden dat ik wat geschreven heb, maar het is tijd voor een reisje! Sinds dat ik terug ben uit Azie, ben ik al wel op pad geweest. Mijn jaarlijks terugkomende wandeltochtjes naar belgie en Luxemburg waren weer super gezellig.

Ik had vandaag gereserveerd voor een jaarlijks terugkerend ritueel om naar Julianadorp te gaan om te voetballen. Het is dit jaar niet :( jammer maar ik ben weer van de partij als we nodig zijn!

Zit ik dus met een luxe probleem dat ik in augustus met een paar vrije dagen heb. Ik heb met Edwin volgende maand een stedentripje en aangezien mijn zusje ook nog wat dagen op moest maken, ontstond het idee om richting Amerika te gaan.

In ieder geval naar de film Eat pray Love kijken. Naar een musical en ik denk dat we nog gaan shoppen. We gaan het wel zien en beleven. We vliegen straks rond 12 uur en zijn vanavond in New york, omdat we op de heenweg een overstap hebben in Washington. Het wordt geen lange reis, maar dat mag de pret niet drukken!

  • 20 Augustus 2010 - 13:07

    Jozé:

    Hoi Arlene,

    Je zit nu in het vliegtuig (ga ik ook eens doen!)en straks ga je lekker stappen en shoppen in NY. Geniet maar lekker hoor, drink niet te veel maar ook niet te weinig hahaha.

    Liefs Jozé :)

  • 20 Augustus 2010 - 17:31

    Emdepem:

    Hallo luitjes, heel veel plezier daar in de States. En tot snel weer!!

    Groetjes van ons XX

  • 20 Augustus 2010 - 19:54

    Vivian:

    Hey Arlene,

    Veel plezier daar met je 'little sister' (ik heb d'r al gesproken vorige week) en ik ben ook nog van plan om daar heen te gaan dus tips zijn altijd
    welkom!!!;-D
    Dikke kus, Vivx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 40266

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: