Kuala Lumpur 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur 1 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur 1

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

26 December 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik heb het vorige verslag een beetje bijgewerkt. Sorry... Nog niet helemaal af!

Ik wist nog niet wat ik na het project ging doen, dus heb ik afgewacht wat de anderen gingen doen. Wil graag de Taj Mahal zien. Alleen Alexia had plannen om richting het noorden te gaan. Misschien konden we wel samen gaan. Naar mate de weken verstreken veranderde de plannen ook. Ondertussen is er geen treinticket meer te krijgen. Alexia had haar plannen dus ook gewijzigd en daardoor moest ik een aanpassing maken. Dan maar niet naar het noorden. Ik weet ondertussen dat het niet echt een probeem is om alleen te reizen Het is gewoon een stuk makkelijk om met z'n 2-en te zijn. Klinkt heel stom, maar het is gewoon zo.

Ik heb afgelopen week gekeken of er nog trainkaartjes waren naar Cochin. Daar vandaan terug naar Maleisie vliegen dan maar. Wat een wereldreis heb ik gehad.

Om 4 uur kwam een riksja mij ophalen. Om 5 uur de trein naar Ernakulam. Ik had gelukkig nu een stoel om op te zitten in een a/c wagon. Dat scheelt echt wel! Ik had anders weer een general ticket gekocht als het echt niet anders kon. Ik heb nog wel mijn stoel omgewisseld, want ik wilde "vooruit" rijden. Ja, ik weet het. Maarrr het was wel beter. ik had een stoel naast de kaartjescontroleur, dus daar kwam niemand anders zitten. Dat is wel een opuchting. Alleen, heeft de goede man ook weer zijn vragen klaar.

Toen we bijna bij Ernakulam waren, vroeg ik toevallig over busvervoer naar de luchthaven. Bleek ik een station te ver te zijn, voor een goede verbinding. Stik! ben uitgestapt en moest eerst nog naar een geldautomaat zoeken. Ik had nog precies 3 roepie voor de wc.

wordt vervolgd.... Time's up ;(

  • 27 December 2009 - 15:02

    Tess:

    Sis..,

    hier ben ik ben ik weer. is weer eens wat anders dan je volproppen met eten met kerst. ik kreeg mijn sms terug dus mijn update krijg je nog!!

  • 28 December 2009 - 08:26

    Edwin:

    Hoi liefje, de kerst was erg leuk met je ouders, zusjes en ooms. Ik heb met Ronald een erg leuke dag gehad. Bij mijn ouders ook erg leuk, dus wij zijn de dagen weer goed doorgekomen. Love you en mis je.

  • 30 December 2009 - 10:56

    S-A:

    Eh nakal,
    Zit je nu nog in KL? Zo ja? Dan moet je ECHT ECHT ECHT ff naar Jl. Alor. Daar zit de beste satay verkoper. In het begin vd straat zit hij. Eerst heb je 'n paar durian verkopers daarnaast 'n vett grote restaurant daar staan 2 jonge gasten satay te bakken en kipvleugels te draaien. Die satay boy is orang Padang/Sumatra en zn naam is Rudy. Als je zegt hormat dari Belanda Suzan dan zal hij het direkt begrijpen. Alvast goede jaarwisseling AJ!!
    Big kiss uit A-H.

  • 02 Januari 2010 - 07:53

    Arno:

    Leentje, heel veel geluk, gezondheid en liefde voor 2010 toegewenst!!! Dat je reis nog maar 1 groot feest mag zijn!!

    Dikke knuffels van Arno en Coco

  • 02 Januari 2010 - 16:31

    Nico Van Roon:

    Hey Arene, wat een gave foto's zeg.
    Geniet ervan.

    En nog de beste wensen en veel gezondheid en geluk in 2010.

    Nico, Jo en de Kids.

  • 04 Januari 2010 - 22:46

    CJ:

    is inderdaad handiger om met zijn tweeën te reizen; weet dat nog van mijn terugreis alleen uit Indonesië via Kuwait met al mijn bagage en dan naar het toilet moeten....

    Ik vond het leuk te horen dat je je nichtjes hebt ontmoet, wel anders dan hier hè? Voor mij is het alweer tien jaar geleden. Eric en ik hebben toen gelogeerd in een van de kamers op de eerste verdieping (heeeeeel erg stoffig).

    Geniet ze en ik ben benieuwd naar je volgend verslag en de foto's (hebben ze internet? op mn hyves en die van Howie staan ook nog veel pics).

    Kussie voor mijn zussie xxxxxxxxxxx

  • 05 Januari 2010 - 12:44

    Richard :

    lieve arlene,

    gelukkig nieuwjaar en geniet er maar lekker van.

    gr ries en patries

  • 06 Januari 2010 - 08:47

    Ron:

    he hilversum ik vind het zeer knap van jou hoe je het allemaal doet. Dit is dus niets voor mij. Ik ben meer van elke dag een schone wc. Succes en veel plezier xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 40277

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: