Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Phuket

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

02 December 2009 | Thailand, Phuket

We waren Nakhon niet eens uit of het begon weer te hozen. De avond ervoor had ik echt het idee dat het helemaal niet meer zou ophouden met regenen. Ik ben toch ook voor het mooie weer hier. Goed voor de plantjes laat maar zeggen.

Met het autootje naar Chandi. Daar woont Su en haar familie. We wilden haar verrassen en wonder boven wonder wisten we nog een beetje hoe we moesten rijden. Hihi, je had dat gezicht moeten zien. We hebben de meisjes van school gehaald en dat was natuurlijk een hele happening. Daarna Sau de koe uit het veld opgehaald en naar huis gebracht. Vic had er een foto van gemaakt, maar die is helaas te groot (in pixels) om hier op deze site te plaatsen. Dat doe ik wel in gmail of facebook.
Moet er wel tijd voor maken ;p

We zijn 's avonds via Pangnga naar Phuket gereden. We hadden het broertje van Su gelijk een lift gegeven. We hadden ons niet gerealiseerd, dat het best wel een eind rijden was. We hadden alweer geen hotel geregeld en waren om 22.00 uur nog bezig. Edwin heeft toen contact met een kennis van ons opgenomen. Charles woont al zo'n 3 jaar in Phuket en mischien wist hij wel een goed hotel dat een beetje betaalbaar was. Het was nog beter geregeld, want we konden bij hem een nachtje crashen. Echt helemaal te gek. Heel toevallig was hij net uit NLD terug.

Na een heel gezellige avond zijn we achter Charles aan gereden en bij een paar adresjes gaan kijken. Uiteindelijk voor de schappelijke prijs van 2300 THB een nette kamer in een hotel vlak aan zee. Zwembaden en fitness ruimte erbij. Nou dat is niet slecht voor het hoogseizoen. Het is voor mij maar 2 nachtjes slapen en dan is nog maar de vraag waar ik terecht kom.

We hebben het lekker rustig aan gedaan en ons zo verwonderd over hoe het veranderd is in 10 jaar tijd. De Dino kitchen bestaat nog steeds. Fantasy Hill bungalows is er ook nog maar dat staat nu helemaal rondom volgebouwd. We zijn naar sunset view point gereden, maar helaas kwam er grote boze wolk langs. Ach ja, ze gaan het van de week nog een keer kijken. Misschien meer geluk.

Goh aan alles komt een eind, ook hieraan. Hoofdstuk Thailand is af. Alleen weet ik nog niet zeker of ik in januari terug kom als Ronald er is. Even nog in het hotel restaurant een paar drankjes gedaan met live entertainment van een thaise Elvis. Yep!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 40279

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: