Op weg - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

16 November 2009 | Thailand, Bangkok

Afgelopen vrijdag was een vrij hectische dag. Als ik iets ben vergeten, verbaasd het mij niet. Het scheelt dat je bijna alles kan kopen, dus maak ik me hier geen zorgen over.

Voordat ik ging werken, ben ik eerst mijn tas gaan droppen bij KLM. Wat een drukte zeg, het leek wel of je bij de Efteling was in zo'n mega wachtrij. Daarna snel omhangen en aan het werk.

Voor ik het wist was de dienst al voorbij. Het scheelde wel dat ik eerst een paar uur had opgenomen. Gelukkig waren we op tijd afgelost en kon ik nog snel naar boven rennen om Edwin en zijn ouders uit te zwaaien. Was eigenlijk wel lachen, want ik zei tegen ze: tot vanmiddag!

Ik had nog een uur of 6 de tijd totdat mijn vlucht zou gaan. Ben rustig aan gaan douchen en omkleden. Mijn tas omgepakt en daarna op Tess gewacht. Ik zou namelijk bij Juggle Juice een drankje doen: Happy Hour ;p

Marcel, Brenda, Vivian, Marla, Thyrza, Clarissa, Patrick, Lucas, Kjeld en ons mam waren ook gekomen! Was wel gezellig, alleen voordat ik het wist was het tijd om afscheid te nemen. Vreselijk vind ik dat. 3 maanden lijkt zo lang! Gelukkig is er internet.

Werd opgewacht bij de vlucht door Jeroen en Martin, die kwamen mij uitzwaaien. De vlucht was lang. My goodness, je zou denken dat een Nederlandse vliegtuigmaatschappij is ingericht op grote mensen. Nou... nee hoor! ik had amper plek en zo groot ben ik niet. Het eten was echt niet lekker en ik was zo blij toen die kist 10 uur later landde in Bangkok.

Geld pinnen, een sim halen en de taxi in op weg naar het hotel. Ik heb me niet eens omgekleed en we zijn vrijwel gelijk richting de State Tower gegaan om een drankje bij Sirocco te doen. Alleen moesten we eerst naar Mozu omdat de bar nog niet open was. Maar dat was ook geen straf.

Vanochtend eerst een stukje met de metro, overstappen op de skytrain richting de boot. We wilden eens kijken in het Dusit Park. Alleen op weg ernaar toe, kwamen we overal soldaten en agenten tegen. What's happening? Eerst iemand zoeken die Engels spreekt!! Wat blijkt nou... In verband met de verjaardag van de koning waren ze alvast aan het reperteren voor de parade. In volledig ornaat in die felle zon: petje af hoor!!

Het groots gedeelte van het paleis, heb ik in een waas gezien. Ik had zoveel water gedronken vanwege het weer, maar dat moest er ook weer uit. En er was geen wc in velde en wege te bekennen. We zouden gaan eten in het Vertigo restaurant bij de Banyan Tree.

Echt een aanrader. Het ligt op de 61ste verdieping op het dak van het hotel cq wooncomplex. Ze hebben net als op de State Tower een rooftopbar: echt zo decadent!! Ik heb wel genoten hoor. Morgen vroeg op en dan richting Laos.

Wil ik bij deze iedereen bedanken voor de lieve berichtjes, sms-jes, telefoontjes en kadootjes!

  • 16 November 2009 - 08:44

    Arno Van Ijsseldijk:

    Ik hoop dat je een hele mooie tijd gaat hebben. Jammer dat ik je geen gedag heb kunnen zeggen dus doe ik het maar zo. Geniet ervan en lekker veel posten hier dan heb ik wat om te lezen.

    Hele dikke XXXXXX Arno

  • 16 November 2009 - 10:40

    Vivian:

    Gelukkig dat er internet is en ik je kan volgen waar je zit. Maureen gaat je ook volgen want die vind dat ook wel leuk! Ik heb een hele leuke verjaardag gehad en je chocolade smaakt echt heerlijk met deze regenachtige dagen. Lekker met warme chocolade melk. Ha ha zit jij niet op te wachten denk ik.
    Dikke kus,
    Vivx

  • 16 November 2009 - 12:01

    CJ:

    Sorry Arleentje dat ik je niet even heb kunnen spreken, druk gehad met op te treden vrijdag en zaterdag (stressss, uiteindelijk wel genoten). Lieve schat, geniet ze van alles. Dikke kus, Cindy-Jane

  • 17 November 2009 - 11:21

    Brenda:

    Geniet, en probeer ook wat te relexen.....

    XX
    Brenda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 40282

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: