Eerst naar Thailand - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Eerst naar Thailand - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Eerst naar Thailand

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

11 November 2009 | Nederland, Hilversum

M'n rugtas is gepakt. Het gewicht is zo'n 12 kilo, maar ik vind het nog te zwaar! Wat kan ik dan nog thuis laten denk ik dan. Nou, in dit geval niet veel. Maar waar gaat het gewicht dan in zitten denk je dan. Ik weet dat ik als ik de reis naar India gehad heb, mijn tas wel lichter is ;p

  • 11 November 2009 - 21:04

    Suus-An:

    Selemat jalan!!!!
    Twaalf kg. valt nog mee maar laat je laptop thuis. Vergeet de oordoppen niet. Zet muziek op je tellie en just go with the flow,...
    And N-joy!!

    Big kizz Suus-An

  • 12 November 2009 - 06:49

    Em+gn:

    wij wensen jullie veel plezier en leuke reis ervaringen.
    we zijn benieuwd naar je reisverslag.
    gr.em+gn

  • 12 November 2009 - 12:51

    Hilde:

    Gewoon iemand zoeken die je tas wil dragen :-)

    Succes meis en veel plezier !

    Kussieeeee

  • 12 November 2009 - 17:34

    Richard Kenter:

    Lieve Arlene en Edwin,

    Via deze weg willen jullie een hele fijne vakantie wensen.
    We missen jullie nu al!!!
    Goede reis gewenst en goed oppassen hoor.....

    Veel liefs Richard Patricia Dean en Rick

    twee honderd dikke kussen voor alle dagen één van Dean en Rick

  • 12 November 2009 - 19:26

    Hallo Arlene:

    Wat leuk om weer verhalen van jou te lezen,have fun over there. X

  • 14 November 2009 - 20:12

    Hilde:

    Inmiddels aangekomen (hoop ik?).

    Dikke knuffel xxxxxx

  • 16 November 2009 - 14:08

    Richard :

    Hoi Arlene,

    Heb je het lekker naar het zin? We wensen je nog veel plezier geniet er maar lekker van.

    Veel liefs Fam Kenter

  • 16 November 2009 - 22:01

    Hilde:

    Nice pic's girl, maar weinig verhalen...
    Geen internet in de bush ?????????

    Kussieeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • 17 November 2009 - 14:04

    Suus-An:

    Eh Kenter?
    Ik zie jou ook overal éh? Op Schiphol bij vertrek, hier bij Arlene,....
    Alles goed man? Je gaat deze Indo toch niet stalken éh in Taaitaailand? Was nice2cu man! ;)
    Good memories en veel gelachen op de G-pier!
    Maar éh? A-J? Gaan we nog vertellen hoe/wat daar in Bangkok? Of wordt het een foto verslag? Laat Hilde maar lullen hoor? Die denkt dat je in Azie alleen maar bushbush heb en dat zij in het Oosten zit en jij in het Westen ;) (luf u Hil)
    Whoahahhaa!
    Trouwns A-J? Nu gaan we wel zonder jou naar de bios "Komt'n vrouw bij de dokter" maar natuurlijk draait die film vast ook in Bangkok! ;)
    Selemat jalan sayang!
    Xx

  • 02 December 2009 - 19:03

    Richard En Patrcia:

    Lieve Arlene en Edwin,

    Ik zie dat jullie het erg naar jullie zin hebben, gelukkig maar.

    Geniet er maar lekker van.
    fijne pakjes avond op 5 december
    Veel liefs Ries en Patries

  • 24 December 2009 - 13:57

    Richard Kenter:

    Lieve Arlene en Edwin,

    Via deze weg willen wij jullie prettige dagen wensen. En 2010 een heel gezond jaar mag zijn.

    veel liefs fam kenter

  • 02 Januari 2010 - 07:32

    Richard Kenter:

    lieve arlene en edwin,

    veel gezondheid en veel plezier in 2010.

    ps wat een mooie foto's zeg die jullie gemaakt hebben.

    veel liefs ries en patries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 40261

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: