Kannur - Reisverslag uit Cannanore, India van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu Kannur - Reisverslag uit Cannanore, India van Arlene Kayatoe - WaarBenJij.nu

Kannur

Door: Arlene

Blijf op de hoogte en volg Arlene

06 December 2009 | India, Cannanore

Had al een aantal verhalen gehoord over het reizen met de trein in India en nu mocht ik het zelf ondervinden. OMG!!!!

Ik zat er al tegen aan te hikken, maar goed toch die trein in gegaan. De trein zat al vol toen die op Ernakalum aan kwam, dus dat werd staan. Jawel 7 uur als het een beetje tegen zit. Ik kan je vertellen, het was gewoon super $@#! Kon gelukkig mijn tas kwijt, maar daar was alles ook mee gezegd. Op een gegeven moment ben ik op de grond gaan zitten. Ik was helemaal gebroken aan het eind. Alles deed me zeer ik plakte aan alle kanten van het zweet en in Kannur moest ik nog zoeken naar een slaapplaats. Ik wil een douche!!!

Ik had op een gegeven moment mijn camera te voorschijn getoverd en ben foto's gaan maken. Hierdoor kreeg ik aanspraak. Op het station had ik al wat buitenlanders gezien, maar ik wist niet wat voor kaartje ze hadden. Omdat ik op de bonnefooi naar het treinstation was gegaan, had ik dus gewone kaartjes. Dan sta, lig of zit je op elkaar in een soort 3de klasse. Hoe die mensen slapen.... Ook al stonden alle ramen open en de fans volop te draaien. Het was me toch een partij benauwd. Met zoveel mensen in een coupe, dat wil wel. Ik was zo blij dat ik al die tijd niet naar de wc hoefde!

Ik was zo'n 24 uur op mijn pootjes en ik snakte echt naar een bed en douche. De eerste paar hotelletjes zaten vol! Uiteindelijk een kamer met fan te pakken voor 385 Rs (6 eurie) Meost ik wel mijn tas eerst uitpakken om mijn lakenzak, kussensloop en handdoek te pakken. Voor het eerst deze reis dat ik echt zoiets had van: in dit bed ga ik echt niet liggen.

Heb zo'n 5 uurtjes geslapen en ben op pad gegaan. Op zoek naar het strand. Ik heb ook helemaal geen informatie over Kannur opgezocht, omdat ik niet had verwacht dat ik er een dag zou door brengen. Ik had wel vanuit de trein gezien dat Kannur aan zee ligt, dus vandaar op zoek naar strand. Nu internetten en vroeg naar bed. Het wordt morgen een lange dag denk ik.

Om 11 uur moet ik me melden en dan krijg ik precies te horen, wat er de komende 20 dagen van mij verwacht wordt! Starlalaatje gefeliciteerd meisje x

  • 11 December 2009 - 16:30

    Mireille:

    Dat lijkt me heftig zo'n treinreis.

    Ik vond die trein in THailand al een aparte ervaring!

    lekker genieten daar!

  • 18 December 2009 - 12:34

    Viv:

    Urggg wat een ranzige mannen in die trein...zeker die foto waar 'charmant' onder staat. Nou ja als ze jou maar niet lastig gaan vallen;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Cannanore

Arlene

Ik heb deze site gemaakt naar aanleiding van een reis die ik afgelopen jaar gemaakt heb. Aangezien dit niet bij deze reis gaat blijven, hou ik deze site aan voor die nog gaan komen. Ik vind het heel leuk om reisverhalen te schrijven en hoop dat jullie van het lezen genieten!

Actief sinds 08 Nov. 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 40274

Voorgaande reizen:

13 November 2009 - 16 Februari 2010

Op reis

Landen bezocht: